Thursday 25 August 2011

:::ESok:::

hari nie hari last aku berpuasa n sahur d'jengka....sedih la plak...tpi rilex sudaa...aku yg nk sgt balik kan...huhuhu...esok bas aku pukul 9..pagi...jengka line...aku ngan kawn ipoh aku..aini...firstime aku tgk aini lain sgt muka dia...bila pakai tdung pun lain....


MACAM NI LAH MOOD AKU SEKARANG....>>^


      Raya ni aku ade bnyak buat salah x ekk....huhuuh...x sabar esok...aku nk prgi bazar kt tempat aku..n aku nk mkn smua yg mak aku masak....memamg pun aku happy sangat...walaupun aku cuti seminngu jew,then assignment brlmbak-lambak...sgt...bak kaya abang aku 'rilex sudaaa'cayalah broo.......x brmkna aku x boleh braya...


           smnggu tu aku x kan lepaskan..untuk brjlan...wink...wink....
esok mak aku ambik....macam ade satu surprise jeww....hhuhh...just wait n seee....


       cakap pasal raya gak2 aku dapat bnyak lagi x???huurrrmm..makin tua makin sikit aku dpaatt...huhhhu...

No comments:

Post a Comment