Sunday 15 January 2012

KENAPAKAH. . !!

salam. .
haloooooooo....

lme gak x upload....kan..kan...
hummmm. . .berdasarkan statement di ats tu. .'KENAPAKAH!!'..

Kenapa..???
kenapa dia datang dalam hidup aku dengan tiba-tiba...
ape motif Allah temukan aku dengan dia....
tiada sebab pun....

tapi...tidak semua yang bercouple itu MANIS...
kan...kan...



AKU DILUKAI LAGI. . 
kenapa setiap insan yang aku sayang tinggalkan aku.. . ??????/
aku 
...nmpaknya aq gagal lagi. bapak sangat sedihnya. waa.....
asal klu aq suke kat seseorang tu kan...msti aq yang sakit...KENAPAKAH?????  
memang kitaorang X declare pape pun..

memang aku x nafikan yang dia begitu sibuk....sebab ' jawatan' dia tu. . 
tapi aku rasa aku x la mengongkong dia sangat pun...
tapi aku x taw kenapa...????
seriously,,  aku x taw sebab di ape..yg kitaorng daa xde pa pe....
tapikan, 

AKu x percaya yang dia begitu kejam...dan x berhati perut...
smpai nak remove aku dari fb dia...
kejam kan...??tapi klau kau add aku blk sumpah kau malu....
selama aku gaduh ngan org...x pernah smpai org tu remove aku....
KEJAM SANGAT KE AKU NIE...di MATA KAU. .??/
BANYAK SGT KE salah aku pada kau...???

Tapi, aku still berharap kalau kau baca belog aku nie...
aku nk kau call aku...n anggap aku sebagai kawan or abg... 
tu je....mesti aku ni truk sgt kan..???
Still skrng aku masih pening dengan sikap kau yg diam itu....
untuk pengetahuan kau..kelas kita bersebelahan
 pada hari khamis n jumaat  kat BIDARA...
aku nampak kau....tapi..kau.???
nampak ke aku..???

aku rasa bosan...sebab x mcj ngan kau..sebab kau gila-gila sgt...
mmg time kt kuantan tu aku dgn mmber2 aku je..x layan kau kan,??
untuk pengetahuan kau...sya nmpak kau dri belakang...kau je x prasan...
kau marah aku sgt2..sebab aku ikot  je kawan aku yg happy itu..?
time kita main permainan kat Berjaya Megamall Kuantan tu...
aku happy sangat-sangat...main game ngan kau....seriously...
AKU HAPPY SANGAT-SANGAT...

tapi aku x sangka kau macam ni...
kita baru je 3 bulan....tu pun x smpai.....
kau ingat kita punyer tarikh kita kenal...
2/10/2011
setiap bulan kau ingtkan...aku je..makan semut bnyak..
.pelupa kekadang,,kan,..kan...
suka tgk kau makan berger Zinger,,,,tu..comot,.,,
kau memang lain... kau dengan ' jawatan' kau tu...aku x taw la
.segarang mana kau...
tapi kenal kau...aku memang happy.....
KAU INGAT AKU HAPPY...!!!SANGAT2...
sekurang nya aku bahagia.....

Untuk pengetahuan kau lagi...
time cuty Mid term ari tu...
aku pergi teluk Cempedak....aku curi-curi...ukir nama kau kat pasir di pantai tu...
takut mak aku nampak...
tapi...keesokannya...semenjak kita x bermcj or call...
kau cakap...
tiada apa2 lagi antara kita...
Allah je taw...sakit hati sangat2....
aku siap belikan kau  hadiah lagi.....bila kau ckp kita putus....
GERAM+ MARAH= BLUR...
  sbab x taw ape motif..nya....

***SAYA MINTA MAAF LAA...TAPI INI..YG SAYA NAK LUAHKAN SELAMA INI....
DAH X BOLEYH PENDAM LAGI.....'SAPE MAKAN CILI DIA YG RASA PEDAS'. . 
BELOG JE YG AKU BOLEYH LUAHKAN....SPE NK BACA-BACA LAH....
INI KISAH YG PERNAH TERJADI DALAM HIDUP AKU...***

Anyway, thanks kawan-kawan yg bagi support...
MAZ, ANA, MAK LAILA, TIEQA,'
 MIZA,AMIN, MIRA,YAYA, EIJA, N YG LAIN2 YG SUDI DGR....
THANKS A LOT KORANG SEBAB BAGI SUPPORT..
UNTUK AKU TERUSKAN..STUDY AKU...

AJA-AJA FIGHTING!!!!


Jika Boleyh Memilih,
Aku lebih memilih untuk tidak pernah mengenal KAMU,
daripada harus melupakan KAMU. .




No comments:

Post a Comment