Sunday 24 June 2012

| Kawen. .Kawen. .

Assalamualaikum dan selamat sejahtera, salam 1 Malaysia. . 
HAHA, Lols it's like a PM speach. . haiyoo..

lama jugak yer, x update belog's tercinta's ni kan..
haiyoo...x la buzy mana pun, cuma
 malas nak menaip sebab xde storey baru,

hmmm, 22 lepas means jumaat malam ade kenduri kat tambun, 
abang sepupu gua kawen...
**mcm gangster ler pulokk...abaikan....

hmmm...tgk gmbar je lah, malas pulak puteri ni nk menaip,


ni abg sepupu gua, abe eddy. . 


haaaaa, yg sebelah wife's baru dia ( sis aina)
**mcm bnyak pulak isteri dia...heeee


haaaaa, yang pakai kopiah tu, pak ngah aku ( ayah abe eddy tuh)
 yg merah lagi bergaya, ayah aku, 
sebelah tu my mum, yg tu mngah aku ( mak abe edy )



yang ni aku suka, pelamin. . hee...nak buat jugak arh cm nie, 
tapi ala ala AVATAR gitu okey takk....


korang nampak x ape yg aku nmpak, berpeluh-peluh...
HAHA, satu lafaz jugak akhirnyer...
masa nk akad tu, kaki aku yg mengeletar...hahaha
mcm mna la aku nanty...
mueheheh...



taraaa...cantikk kan...





**malass dah nak menaip, k babai...tunggu entry seterusnyer nanti. .  =)


















No comments:

Post a Comment