Tuesday 27 May 2014

Taktau nak letak tajuk apa

Assalamualaikum , 

ya ampun bukk , bapak2 . . udah lama ya gue nggak update blog ...*ni dah kenapa cakap indon . . tukar bahasa . . 

ok , sorry kalau lama aku tak update blog ... 
*ni pun sebab dee yang tanya , tak update ke .
bukan apa , ya aku tau korang nampak aku update dekat facebook , instag and twitter yang sekarang ni aku memang tengah cuti semester...dah berbulan kot aku cuti , lama pulak cuti aku sem ni , rasa bosan pun ada gak ...Rindu nak pergi kelas , rindu nak bangun pagi-pagi pergi kelas. . makan dengan classmate...haaaa gittuw. . 

so , cuti ni aku buat apa ???? 

kalau aku citer memang aku tau dah korang bosan kalau baca . 
pedulik apa ,baca la jugak . . 

bangun pepagi , 
buat apa yang patut 
tido kejap 
bangun , mandi , breakfast
tgk tv 
buat apa yang patut
tgk tv ( temptation of wife ) 
mandi 
tgk tv
tido. . 

korang bayangkanlah benda yang kat atas tu aku kena rutin setiap hari ...
ok... setiap hari .

kalau pergi kuliah pun jadual dia berbeza , ni tak beza langsung...


dah la income aku tak da , 
kalau dekat poli dapat jugak aku duwet belanja

aku ngadu la kat si dee , 

' dee jom g vacation ' 
'  duwet takda kak , kita kan tak sekolah '
' betul jugak si minah dee tu cakap '
dengan kau yang takda duit nak pergi vacation kunun , cehhh.... nak tido kat mana ? dalam khemah ? 


 *tu je kot , next entry aku citer pasal komen ak tentang novel2 yang aku beli dekat popular hari tuh , guna voucher. . okey , 


No comments:

Post a Comment