Tuesday 17 June 2014

Blue Lake


Assalamualaikum 

korang pernah nampak dan tengok tak ada Tasik yang warna biru ? maksud aku aku tasik yang betul betul warna dia Biru , tak ada Lighting , sharpeness or light apa-apa effect ? 

mesty korang tak percaya kan , di sebalik Bandar Muadzam yang ceruk tu , yang penuh dengan orang asli tu  , ada sebuah tasik yang sungguh cantik dan sesuai dijadikan photoshoot kawen ! cenggitu. . 



hari tu , 17/04/ 2014 ( khamis ) gigih tengok dekat detail picture yang snap , haha..

member kitaorang Suhana , ajak teman dia dating ..! upsss...
kawan-kawan je kan , tak salah kalau nak merapatkan lagi hubungan kawan dan juga aku boleh jugak ada kawan baru ...haaa cenggitu...
so mana boleh Si Su ada kawan dia dan aku tertonggeng-tonggeng keseorangan, 
so aku bawak jugak la partner aku si Dee . . mana boleh tak ajak dia... 

gambar ni memang aku tak edit , just edit tambah tulisan tu jer
 
    




Subhanallah , ini gambar betul betul okeyh, memang tak guna 360 , cymera or anything


tiga sahabat baik

haaa , tu la kawan baru kitaorang

monopod ! time

rasa macam dah lama kenal , hebat kan persahabatan

ada nenek kebayan kat situ , betongkat guna monopod


haa , kawan baru kitaorang tu nama dia Taufiq ! panggil je Topek . . 
mula-mula takut jugak , sebab tak pernah bersua muka . . 
sekali tengok kemain dia punya bising , nasib baik sekepala dengan kitaorang yang gila-gila ni. . 

tasik biru ni , aku pun tak pasti macam mana dia boleh jadi warna biru .
maybe sebab perlombongan yang ada dikawasan tu kot , 
lepas dalam 30 minit dah berselfie bagai , kitaorang gerak ke Pantai Lanjut di Johor ! 

Actually tak ada betul betul bandar Johor , cuma sikit sikit je sebab dia dalam Kawasan Johor *ehh! boleh cenggitu ?

Cantiknya 


berselfie
Lepas dah gerak dari pantai lanjut ni , kitaorang ingat nak singgah New Zealand ! kemain kau sampai New Zealand berjalan . . 

tapi 

hujan , so tido la dalam kereta . . 

tetiba ! * guruh! 

lapar wei lapar 

decide nak p makan dekat Pizza Hut yang baru di Muadzam Shah ... 






 





So , lepas makan-makan . . Then balik semua ke poli terchenta tercinta . . 

sebab nak study , masa tu final Around the corner . . haha

kbai 

see u next entry 

BACA BOLEH COPY JANGAN !

 

No comments:

Post a Comment