Monday 27 April 2015

semester lima kejap sangat

assalamualaikum. . .

lama aku tak updated kan ? 
rindu nak berblog balik , sampai ada lah seseorang kawan aku ni tanya
''tak updated blog dah ke ?? '' haha. . ni ha , tengah up-to date! 

actually semester lima ni ,tough sikit la bagi aku , sebab semester ni kitaorang ada subjek yang kena menguruskan event , subjek principle management , and of course accounting of tourism. sobs sobs . 

nanti aku akan ceritakan jugak macam mana aku sambut birthday girl #speackygirls dua orang tu ( Dee and Rara ) and pasal RAPI sedikit iaitu pasal aku dilantik sebagai AJK Usrah dengan menguruskan 'anak-anak' seramai 42 orang --' sendu guwa 

semester lima ni , aku ambik subjek  English , Tourist Behaviour , event management, principle management, accounting, errrrr...tak ingat dah, ada lagi ke tak --' 

so, untuk batch kitaorang JPH sesi semester ini , kitaorang bersepakat membawa berkat dengan mengadakan ' Karnival pelancongan JPH ' , haaa, dengar macam gempak. so better is it ok laaa , semua smoothly. tipu la kalau kata takda yang bergaduh, bermasam muka, maki hamun, and semua tu kan. dah nama pun event. tiba-tiba aku teringat masa kat UiTM dulu , untuk subjek event jugak :( RINDU

aku ditugaskan sebagai AJK Makanan dengan dee and ada lagi beberapa orang. Nak masukkan gambar tapi beriban gambau dia yang hado . so, aku pilih masukkan satu je lah --'


satu sudah lah . Last moment bila dah selesai semua

keseluruhan event , alhamdulillah semua yang dirancang ok. 
untuk subjek-subjek yang lain, macam biasa takda buat event pun tapi adalah test-test-quiz-quiz it's normal la kan ! hope semua lulus . Doakan hakak aida taw! 

#next entry ! 
prank birthday dee and Rara :)


No comments:

Post a Comment