Monday 2 April 2012

tentang hati

hyep. .salam..  hallo. . 

Diari, mulakan tugas mu. . aku tahu lipatan itu ada tiga. . 
jika aku ke depan, yang belakang akan kecewa. . 
jangan dipermainkan lagi hati aku ni. . 
ckup la aku dikecewakan. . bodohkan aku. . 
terhegeh-hegeh orang yang sudah anggap kita macam sampah. . 
bangga sangat la kaw. . orang macam kaw memang x layak kat hati aku ni. . 



aku tahu kau bahagia. . 
bahagia dengan semua perempuan simpanan kau itu. . 
bodohnyer semua perempuan2 itu. . 
aku tidak cemburu tapi aku kasian kan mereka. . 
kerana terpedaya dengan kata - kata manis kau. . 

lebih baik aku memikirkan masa depan ku. . 
daripada fikir tentang kau yang tak seberapa itu. . 
dulu, aku mmg bodoh kerana sukakan kau..  

tapi...

kini semuanya telah berubah. .. 

~AIDA~


P/s: i miss my bf when i'm 16 years old. . 
       Muhammad Fatul Ridzuan Bt Abdul Kadir. . I miss u so muchhh!! <3


p/s : mak telah bagi taw sesuatu yang tidak disangka-sangka. .  
        doakan yang terbaik. . next my turn.  .  haha.. 

No comments:

Post a Comment