Sunday 25 March 2012

2 Bulan

salam. . 
hallo. . . 
lme gak x up-date belog nie. . 

2 months my semester break!!
wahh! it come again, but very long this time. . 
what!!?? what gonna i want to do ?
arrgghh, it can make me crazy at home. . 
my dad did't not allow me to work..
her said if u want a money just tell her. . 
yaaaa...i know it, but i want to get my own money.  
bukan ape cuma nak rasa hold duit sendiri, titik peluh kita bekerja. . 
but my mum said, if your did not allow you to work don't go. . 

hmmm. . 
balik ari tu.. dalam bas. . wanna to know dalam bas tu cuma ade 6 org jew..
adoi..daa la dtg lmbat..pkul 10.30 baru dtg..
x smpt nk mkn breakfast ngan maz..huhu..
then bas pun bertolak..ke jerantut first...
then smpai jerantut patah balik ke temerloh..
.smpai jngka tukar bas..sebab bas yg naik
 tu air-cond rosak..haiyoo..daa cuakk time tu..

hmmm..then selamat gak smpai ipoh..alhamdulillah..
then my mum picked to me. .
 by the way ditmbah dgn hujan yg lebat giler..haiyoo,..

malam baru smpai 'home sweet home'
rindu dgn bilik..dgn tvbesar..dgn wi-fi..
huhuh,,,

dalam masa yg sama rindu sama bilik C212
walaupun aku MENUMPANG kt situ
tapi aku tak rasa yg diri aku mnumpang. . huhu,,,rindu sgt. . 
bangun pagi2. pkul 6.15 lagi daa mandi..
then siap2 dalam pkul 8 .10 cm tu..kluar Jtown..
thwn kna marah ngan mira sbb x kjutkn dia...huhu,,sorry mira...

Ni mira
hasmira aripen..

marah betul dia time aku tak kejut dia tu
Aida!!!!!
nape x kejut pagi tadi...
x nk kacau kau tidur..sorry la doe...aku tak sngaja...
nnty klau aku kjut kaw akan sedih..
so x pyah sedih pagi2 hari...kan...
sorry mira...jgn lupa aku taw..
aku tw ko rindu kan aku pnggil kau keding.
.n ucap kt kau gud morning tiap2 tengahari..hehe...
anyway resepi sosej kau ak tak kan lupa..okey sayangss..


resepi mira


korunk rebus sosej dalam heater 
+ angkat + makan + cicah dgn sos cili. . 


sedaaappp...try laa...haha..
soorry miraa...


next:
yg ni khairun atiqa...

ni kecik tapi kuat ..ooo..
geng wrestling aku kt bilik tu..haha...
x sah klau x pegang dia punyer tengkuk,,ckup sensitip...hahaa
ni pun sme..time aku balik tgh tidur,,,
tapi time dia tdur tu,,,aku trjaga dkt2 dgn dia peluk dia..haha
sweet kn..jangan anggap lesbian plak..
rindu nnty kt dia ni..hoho...

ni geng aku klau nk joging....mmg ajak dia..
boleh laa..bkas komnder tak jadi..
bapok kuat lari..aku yg tersmput2..huhu.

time g kuantan. . 

next:
yg nie spe x kenal kwan baik aku...yg paling rapat...
kawan kelas gak ..
syg dia...
time aku nk masuk bilik tu aku mntak dia laa..
klau dia x bgi time tu..x tw la ku roomate ngan spe..
kan..?!
huhu,,,daa buka cerita sedih daa...
bnyak rahsia gak ni...rahsia dia rahsia aku...rahsia aku rahsia dia...
garang gak ni..nmpak je muka baik...haha,,,sorry maz...

next:
yg belakang tu,,,laila suhailah
kitaorng panggil dia mak..
ntah kenapa nama tu boleh melekat kat dia...kita
 orng pun oukey je..kuat menyanyi dalam bilikk

itu jew, smua roomate2 aku semester ni(poyo nye ayat)
haha..anyway sayg korunk2 smua...rindu nak makan sekali...nak berborak2..
buat nescafe...makan meggie..
adoii...( air mata mula mengalir)

sayang bilik c212..















No comments:

Post a Comment