Thursday 30 May 2013

Cuti Sekolah

assalamualaikum, *mesti korang rasa menyampah giler kat aku kan , ? mau tak ! update blog sebulan bape kali je. . HAHA. . lek lek lek arr, ni ak da updated ! 

Cuti sekolah dah bermula kan sekarang ni ? dah nak abes pun, 
time cuti skolah cam ni lah, banyak pulak cerita indon kat tb  , bengkak pulak hati kita ni ..
masa ni lah , smua parents2 di dunia nak bawa anak-anak dorang pergi holiday. . ye kan ? *sila angguk . . haha...  

Cerita dulu-dulu. .  *jom Imbas ! 


*ngah , kemas beg ! kita nak pergi holiday ni ' , mak aku suruh. . 

'holiday ? okey mak ! '. . 

'mak , kita nak g mane ni ? '. . 

'balik kampung , kat kedah' 

'lorhh! ingatkan g korea ke ? singapore ke ? '. . 

kalau dulu-dulu, kalau dah namanya cuti sekolah memang mak aku ajak balik kampung je, walaupun hakikatnya aku tak suka , sebab kat kedah aku langsung xde kawan selama aku sejak bayi balik kat sana.  . SEDIH kan @_@ , nampak tak yang ak terpinggir di daerah itu,
dorang sume cakap, budak bandar masuk kampung, ayat tu ak 'annoyed' gila ..nympah doh !  *rasa nak hempuk bebudak tu guna penyodok ! ehh! boleh ? 

sejak dah further study ni , bila mak call cakap nak g holiday ..tak pulak mak balik ke kedah, ehh! boleh pulak mak call cakap nak pergi kl, melaka, negeri sembilan, 
*sentap hati i dek oii !  

*************************************************************


ehhh! rasa macam nak selit sikit lah pasal result exam semester 1 aku kat polythenic *amboi bi tau, class nyah...

tajuk x semena-semena , cuti sekolah ? tpi pasal result, hentam je la. .  



alhamdulillah, syukur :) 

Thanks to all my lecture, Ustad Taha, Ustad Nasir, Madam Yana, Madam Su,Miss El, Hajah, miss tan, Madam Harniza, Sir Azmir. . thanks for teaching me :) 




No comments:

Post a Comment