Thursday 12 September 2013

baca jelah aku nak bebel

Assalamualaikum. . 

hye korang, sorry lah dah lama tak jenguk blog nieh. . berhabuk , berdebu , berasap , segala ber ber yang ada lah. . dah lama nak update tapi tiap kali nak update line macam siput ya ampun. . 

sorry lah , aku tak kotakan janji nak citer pasal macam-macam hal kat sini. . nanti akan diceritakan satu persatu okeyh ! don't worry bebeh. . 
actually banyak benda aku nak citer nieh , pasal Raya JPH , Pasal Kem Chedoq , Pasal Tasik Chini , Pasal Camping , Psal aku . . ehhh! dan macam-macam lagi . . 

sekarang ni lately buzy sikit dengan bermacam-macam esemen dan assesment . . kalau otak aku ni macam robot dah lama aku siap semuanya serentak dan hanya perlu berfacebook dan berblog jer. .esok pun aku kena pergi kuantan again and again for kajian lapangan untuk subjek Agama ! korang nak tau , sem lepas aku dapat B+ sem ni aku gigih nak dapat A+ nak buktikan kat mak yang aku agama islam ! sedeyhh wooo. . agama dapat B ! XOXO



lagi nak bebel ape ehhh ! ???






doakan aku supaya kekalkan pointer okeyh! 
^_^
  

No comments:

Post a Comment