Thursday 12 September 2013

Kem Chedoq part I

assalamualaikum. . 

dah lama gua takbur janji nak update blog kan, nak habaq mai ..hari ni baru berkesempatan nak update. . gigih bangun pagi-pagi korbankan masa tido untuk update kat kat korang . . Hahaa...*baca boleh percaya jangan...

okey semua pic-pic yg kat bawah ni adalah Kem Chedoq Rompin, kitaorang kena pergi camping so , sebagai teman yang baik kepada dee a.k.a pemilik blog litretears , aku pun gigih nak ikut dia pergi usha-usha dulu kem tuh . .  maklumlah dee adalah urusetia camping, Ya ampun stress aku tengok dia, kehulu kehilir.. tido x ckup, nk bercinta xde masa. . #Ehhh! hahaha Opsss. . 

tempat ni actually best sebab berhadapan dengan pantai , tu je la yg best . . cuba xde pantai ?? mmg Tak Best Langsung. . kikiki. . . 


Tapak Khemah



Toilet versi 70-an *scary doe


ni air kolam yg 'indah'


muka-muka tak rela nak buat water crossing


cantek kan


semua yang ada ^_^


bukan main korang aku suh pose


girl only


boy only *cubaan melompat 


gagal melompat 


:)








sampai ahati dee tutup muka aku *jeles la tu 


Mahal ! 


dengan Izzah A.k.a Arep 




Malas nak citer banyak-banyak sebab xda suara, ehhhh!! kena mengena pulak kan ?!
so mmg happy sgt time tuh , mau tak happy 
satu bas hanya 17 orang jer, hahaha. . boleh melalak-melalak bagai lagi . . 
ni baru bahagian pertama  , bila bahagian kedua ????

lagi sebulan HAHAHHA. . bergantung kepada kelajuan bb aku okeyh 

^_^


baca boleh copy jangan yer 


No comments:

Post a Comment