Wednesday 23 October 2013

Gua Kelam - AidilAdha

Assalamualaikum

Rasanya macam dah terlambat jer aku nak ucap aidiladha, nak ucap jugak ! Salam Aidiladha! *tu je ucapan aku . . Hakhak. . 

Okey , aidiladha aku tahun ni sangat bermakna lah sebab aku cuti lama sikit memandang kan cuti raya + cuti studyweek ! hmmm seminggu lebih la jugak. . berbaloi. . hee :D

Aidiladha hari tuh , makcik aku punya anak Si Adib Shauqi tu mengajak 'awe' nya iaitu mak aku pergi Gua Kelam , aku pun tak tau pasaipa dia nak p sangat gua kelam tuh , barangkali ada girlprend dia agaknya dalam gua tuh , kikiki. . 

Actually bagus jugak di ajak pergi , sebab aku dah  tahun tak pergi sana  means dah 6 tahun aku tinggalkan pakwe aku sendirian dalam gua , Hahahah. . hmmm, sebagai student pelancongan aku gigih juga ikut walaupun sebenarnya mcm malas nak pergi . . 












*tengok masuk gua sambil dukung anak , suami di perantauan ^_^



*nampak budak kecik baju merah tu , haaaa tu laa yang ajak kami semua masuk gua 



Batu batu di dalam Gua



Indahnya CiptaanNya 



Parents datim



Wahh! tu ladybird sayang . . jangan takut


Dulu takde tau










Happy dapat masuk gua 





last last balik , singgah makan kat tepi laut then naik kuda pastu memasing penat , balik tido.. Hakhak. . 






*BACA BOLEH COPY JANGAN 











No comments:

Post a Comment