Tuesday 8 October 2013

membebel

Assalamualaikum. . 

kenal saya lagi tak ?? 

Ya , saya adalah pemilik blog nie, ya ampunnn lama tak hupdated , bukan tak nak hupdated tapi kekangan waktu tiada untuk update *tampar aku lelaju . . 

hmmmm, sekarang dan saat ini aku dah selesai menyelesaikan tanggungjawab sebagai pelajar semester dua PMS dengan melakukan segala assignment yang hado , Alhamdulillah aku bersyukur . .harap dapat result lagi de'best da'bomm! semester hadapan ! doakan akak kepoch korang yepp! 

esok dah balik perak , yeayyy! tak sabar nak makan sardin mak , tak sabar nak balik kampung , tak sabar nak . . . . . . .tettttttttt , hope dapat amin, . 

Ape itu tettttttttt ?? *rahsia k rahsia. . .hahaha. . 



muka muka eksaited last sem 2 :)
*masa berlakon Front office

No comments:

Post a Comment