Monday 18 November 2013

Ucapan Konvokesyen to Ex-Classmate

Assalamualaikum. . holaa. .


Berdebu berasap terbakar semua ada kat blog aku nieh haha, opsss. . maklumlah lama tak updated , buzy dengan kenduri kawen mak ngah nini sabtu ni  , jumaat nikah tapi mengalahkan kita lak yang nak kawen . . upssss! * tutup mulut . .

Ni nak habaq mai , kalau diikutkan saya dah grade diploma sekarang dalam Office Management but so sad , I’m not with them ! sudah ditakdirkan yang OM mmg bukan kos aku , memang tak dinafikan kesilapan saya yang lalu. .  *forget it!
batch saya dulu dah graduate sekarang ! fuyoo! Dekat Jengka korang then batch pertama cayalah!  *tepuk tangan dari jauh . .

Tahniah korang , zue , kak nor , syafiq hafiz , mazni , lela, miza , beyha , fify , wani , mimi , nana, arip , ayin , suha , eyoi , farah , wan , muhaymin , errrrr lagi ?? sorry kalau tertinggal  . korang memang kawan terbaik saya pernah ada selama ini , walaupun kita hanya kenal sampai sem 4 , semua kenangan itu mmg tak dapat dilupakan sampai bila-bila. . hopefully , one day kita akan jumpa balik. . tu pun kalau korang invite aida join reunion korang ihikss. . unfortunely , tak tau nak cakap ape sebenarnya , nak tulis ucapan bagai ni kat facebook ,twitter tapi panjang sangat , so korang tak kesah kan baca kat blog i , tu pun kalau korang baca. .




Last sekali tahniah korang punya graduation , ! Ya , memang rancang nak datang tengok korang graduate tapi hati ini tak mampu . . ada kekangan dengan family , taka aci la kan korang happy-happy aida menangis tgk korang dah graduate. .haha *joking

So Tahniah lagi sekali kat korang semua ,

HARAPAN  : Semoga aida dapat jumpa lagi dengan korang semua , my friends my family in Jengka satu hari nanti. . teringin sangat nak jumpa sgn semua , #ONEDAY




No comments:

Post a Comment