Monday 4 November 2013

update 15 minit

Assalamualaikum. .


Lama tak hupdate kan , mentangla kau cuti sem aida terus lupa kat blog kan , hakhak. . *opsss, terbagi tau pulak. . okey okey ye yer. . sekarang ni aku cuti semester 3 minggu , kejap je kan. . sob sob. .

Nak bagitau , kalau taknak baca pun aku nak bagitau jugak. .
29 Oktober 2013 hari tuh birthday aku , hakhak. .malu u ollz nak bagitau umur , acewahhh. . bagitua je lah, yer umur aku sekarang dah 21 Tahun ! tak de la tu kan ? ‘’/

*dah boleh kawen
*dah boleh mengundi
*dah boleh tunang
*dah boleh segala yang boleh lah. .

Bak kata TH, kalau umur macam ni dah ada anak dah *terkedu aku +_+

Hope sempena birthday aku yang ke 21 ni aku dapat membahagiakan kedua orang tuaku dan hope keputusan final aku semakin naik , dan aku menemu jodoh sebelum umur 23-24 ahahaha *geli geli. .
Anyway , masa birthday aku tu sama dengan exam final untuk first paper aku , tak tau lah macam mana rasanya, final paper di hari jadi , semoga berkat apa yang aku jawab , dan hope lecture-lecture yang menanda baik hati menanda paper aku dengan jayanya. . Aminnnn. .

Thanks dekat kawan-kawan facebook , twitter , instagram , wechat , lagi ?? sebab wish besday aku , kerana korang aku famous selama sehari , cukup lah daripada tak pernah rasa glamer langsung. . haha. .



















Minggu lepas mak sambut birthday aku kat umah , alaa wat simple-simple jer, nasi ayam ayam satu ekor dan potong kek. . tu  jer , hadiah belum dapat sebab result belum keluar , Ehhh ? boleh ea camtu , so aku redha je lah. . ;) 




MANA GAMBAR BIRTHDAY ?? =_=


*sorry , gambar tak memuaskan . . aku pun sedih sebab tak dapat tempek dalam blog ni. . 


1 comment: