Saturday 29 October 2016

happy birthday 24th

Assalamualaikum 

29 October 1992 // 11: 55 pm 

Lahirnya seorang budak perempuan yang mukanya iras iras seperti anak cina sebab beliau bermata sepet dan mata kecik macam tak bukak mata . Seringkali aku dikatakan oleh abang dan adik yang aku anak angkat sebab mata sepet and keding T_T . Mereka tidak duga bila aku dah besar bakal comel dan ayu sebegini rupa . Ngeh Ngeh 

29 October 2016 // 00:05 am

umur budak tu sekarang sudah menjangkau duapuluhempat tahun , semoga hatinya tabah untuk masa akan datang , semoga rezekinya ada untuk masa depan , semoga hati dan dirinya dijaga oleh seseorang yang mampu menjaga hatinya . semoga dirinya terus Istiqamah sebagai seorang muslimah yang mampu manjaga nama baik ibu dan ayahnya , semoga beliau terus taat pada sang pencipta-Nya . Doa yang baik-baik insyaAllah yang datang pun baik-baik . Masa lepas '' terima kasih untuk pengalaman yang baik serta yang kurang baik '' . Yang mana aku tersinggung hati , aku minta maaf . bertambah umur maka bertambah dekat aku dengan kematian . Dan usah tanya aku pasal jodoh , aku jadi trauma benda ni , sebelah ibu aku ada dua orang menanti giliran nak kahwin . so lek lu , hahaha . ( yang mana rasa dia jodoh aku , datang la dengan meminang terus ) atau pergi ke IPD Taiping buat appointment jumpa sarjan rahman . *kalau berani laaa :P


Masa depan '' InsyaAllah dipermudahkan '' . Aku percaya ada sesuatu menanti aku dihadapan sana .Sekarang aku umpama seperti berada di dalam gua yang gelap dan sedang mencari arah untuk mencari cahaya yang tersembunyi . Walaupun bunyi cliche . Hahahaha 

okay dah la nak sesedih ni , hari tu masa birthday aku. Ramai la yang wish dekat Facebook , Instagram , Twitter, Whats app , Wechat  . 



yang ni wish dari whats app 



from twitter 

from awin 

mesti korang ingat macam apa lah sangat setakat wish then copy letak dalam blog kan ? rasa macam benda sia sia aku buat . but for me not , benda ni yang aku buat untuk hargai orang dalam hidup aku , yang stay dalam dalam kehidupan seharian aku . Tak kisah lah walaupun reminder calendar facebook tu mengingatkan and keluar setiap facebook korang. tanpa effort korang tak wish gak kan . so i'm happy :) 

yang ni pulak aku copy status all my friends dekat fb , nak screenshoot semua banyak sangat . Maaf , ini yang diantara wish 


Happy Birthday
happy bufday
selamat ulang tahun kelahiran sahabatku
Selamat hari lahir
hb
happy bornday
Happy birthday kakak ku syayang... :)
Happy Birthday 🎈🎂🎁
happy birthday nenek
slmt hari kelahiran
Happy bufday may Allah swt bless u
Epy besday awakkk
Sannah helwah ya ukhti...
Fil barakatillah dunya wal akhirah...

Selamat hari lahir :)



and the last thing , thanks for all wish . Aku hargai sangat , semoga aku lebih matang dan gedik sikit tu takpe kot noh :D 


si penulis yang malas menaip tapi suka menulis 
Happy Birthday to dear self . 
I hope you can be more stronger and you will be happy forever .



Instagram : nhaleedarayman (boleh follow ) aku suka update resepi yang aku masak 
facebook : Nur Aida' Khaleeda Rahman 
Twitter : AidaIeyda

No comments:

Post a Comment