Sunday 6 November 2016

happy birthday 24th (II)

assalamualaikum 

tak plan pun nak update blog entry birthday sampai kuasa dua gittuw , selalu aku buat ''prank'' kat family sendiri but now kena kat aku balik . Jumaat lepas masa nak makan malam , puan ibu beria masak macam macam sudah tu siap bekas kemain beno lawa . And masa tu bengang dengan along aku dgn bini dia sebab sampai rumah lambat , aku dah la lapar benau nya pun . so aku dok dendiam dalam bilik tengok muzik muzik and along pun masa tu dah sampai . 

bila puan ibu suruh aku keluar , aku taknak keluar >,< sebab protes dah la lambat nak makan , perut masa tu amboi . Then , aku pun keluar bilik . Pusing belakang abang aku tengah sengih sengih pegang kek warna pink T_T  *terharu i olz . 


mentang la aku photographer >,<



Cantik kan , sumpah sampai sekarang rasa sayang nak makan . why so nice :D 


perancang yang baik 



my supporters 

Terharu gak la aku pun , dah lebih seminggu baru nak celebrate . hmmmm


nampak (sayang kot nak makan ) 


tu je la entry kali ni , 

and stay tune for entry Spritzer Eco- Park soon ! 






No comments:

Post a Comment