Tuesday 18 September 2012

"Kenapa Maybank perlu bagi saya tiket ke Legoland | Why Maybank should give me ticket to Legoland !

"Kenapa Maybank perlu bagi saya tiket ke Legoland ????




kerana ak tak pernah menjejakkan kaki ke Negeri Johor, mungkin jika ak berpeluang memenangi tiket ini, aku  boleh melancong ke sana dan membawa Ibu bersama-sama untuk menikmati keindahan Legoland dan Negeri Johor sana dan mengembirakannya. . 

ak juga ingin melihat Legoland itu sendiri tersergam indah dihadapan ak , if i'm lucky girl laa. .:) dan ak akan mengunakan peluang itu sehabis mungkin untuk mengembirakkan ibu, dan menghadiahkannya sebagai hadiah hari jadinya, dan ibu sendiri teringin untuk ke sana dan ak berharap ak dapat mencapai angan-angannya untuk kesana . 

ak pernah join contest yang disediakan oleh Maybank dan tak pernah menang pun, ( so sad to me , ahakkk...) diri sendiri adalah pengguna akaun maybank dan x menang pun. . sedihh sungguhh ! but Maybank is simple bank to me . . :), pagi tadi baru ke Maybank simpan duit raya tahon ni.  x la seberapa sebab dah berumur kan. . kuang kuang. . bunyi deram enambelaskali.
n hope i got this ticket 
n ''Happy with my Mum at Legoland Malaysia'. ! . 

Thanks..
Assalamualaikummm. . :)



Always for my mum 


Harap Menang tiket tuh !! Peacee...!! yooo. . 
Legoland n Maybank !! Aminnnn 




my Status on Facebook ! it's look so sad. . 
a girl was really hope to go Legoland. . 


**sorry if entry ni mengunakan 'ak' sebagai ganti saya. . sebab ak tak nak la hipokrit, entry lain semua guna ak, nanty tetiba pulak bila entry ni ak guna saya kang. . it's look hipokritt. . huhu. .i'm right ( jujur ni, wakawaka.  .kau hadoo ) 

No comments:

Post a Comment