Friday 21 September 2012

[] Lepas Gerammmm []

pernah kah anda putus cinta ?? pernah kah anda akan geram pada 
seseorang ?? pernah kah anda rasa mau tumbuk-tumbuk orang yang anda geram tu. . ??

haaaaa....!! mesty pernah kan..?? mehh, ak nak cerita cara lepas geram mengikut cara hak cipta aku sendiri. . 


Bahan-Bahan

Hammer bkn hamster / tukul besi laa..
batu-bata 



Tempat kejadian 


nampak ? ini hammer okeyyy



Mula-mula letak cam tuh. . . 

Then

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

|
|
|
|
|
|
|

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

|
|
|
|
|
|
|
\/


pukul batu -bata tu cm ni, sampai hancushh. . 

**sambil korang ketuk tuh, sebut nama someone yg korang gerammm!! 
Contoh : Aku tak suka leman Bin Labu. . ! 


dan anda akan rasa lega dan tenang...




**********************************************************************
okayy, yang ni xde kena mengena dgn yg tadi tu. . 

ni gambar time raya hari tu, 
gambar ni ader kat abg mamat, so lmbat skit dia kasi. .  


Family sebelah ayah, tak cukup ahli pun ni. . 

cari la mana aku. .  ''/


ni pulak cucu tok. . 
pun tak cukup jugoppp. . 

**semua still single and available ( aku je la yg lain tak taw. . )
 hikhik, promote diri kejap duaminitsetengah



okayy dahh! tu jer entry kali ni, 
actually , aku dah tak boleh hadap lappy lama-lama. . paling kurang pun 1 jam...
mata sakit n pedih, so decide nak kena g buat cermin mata. Tua dah aku kan. . huhu. . 

k bye,
[[sign out!]]

MOTIF ???


DESKSTOP LAPPY AK, SERABUT KAN. . ADE AKU KESAHHH. . 





































No comments:

Post a Comment