Monday 5 March 2012

Outing lagi. . (RHB 10 Minit)

Salam. . morning. .
Ye ke morning??ye la kot..(BLUr kjep..)
Time aku tulis blog ni suda pkul
 3.58 pagi..(dah ade tahi mataa pun) huhu
Aku still x ngantuk ..x taw knapa..
If I had a IMSONIA. . ??OMg..sudaa 3 hari cm ni. ..
Haissh…(risau gak sebenarnyer..)

RHB sepuluh MINIT..??ape tu..??
Haaaaa…korang nak taw x…
5.3.2011 pada pukul 9 pagi bermulalah ia. Haha..
Aku, Tiqa n Dr.Dearbot (adibah)**bakal dr.insyaAllah

Pukul 9..
naik bas g temerloh….
Dalam bas tido, 3 sekali…
Smpai dalam pkul 10….then g seven e-leven. .
Haha..lapar..beli roti sardine,
 bubur…n air kotak je…save bajet…
Then nk tunggu kwn aku (Junior) sempat g janjalan…
Zura jazam…huhuh…lmbat..sebab naik
 bas pukul 10..then smpai pkul 11..
terus Tiqa n dearbot pergi deal
 ngan pkcik teksi g MENTAKAB..


dalam pukul 11
gitu..smpai mntakab…then terus g bank
..sebab nk balik awal..Cikgu dearbot nak mngajar..
Huhu,,smpai je bank terus g kaunter…
Tiqa berurusan dengan staff kt situ…huhu..
Rupanya kad dia kena renew balik
sebab daa lama dia x renew..
X smpai sepuluh minit dah siap..
Then tros balik g tmrloh balik..huhu..
Kejap je kan..sepuluh minit betul.
.x smpat aku nk explore ape
 yg ade kt temrloh uh…sadish2..

then dekat pukul 12

semua buat muka toyer sebab lapar,,haha
ap lagi..sudah ada didepan mata….
SERANGGG!!!!

Taraaa….!!
hidangan kami........

roti yang sunggu keras...

ni lahh...

spageti x sedapp..

my peberite..

kentang bertingkat...

spageti ni habis..

hidangan utama..

makn laju je...

dOKTER!!


                                     Pelayan:nak order ape..??
Kami:nk yg 4 set(pizza,air pepsi,spageti 2,
sup cendawan 4(sorang satu) )
 then nk tmbah udang n kentang…
pelayan:ok..
kami:menunggu dengan sabarnyer…

yeayyyy!!!da sampai mkanan..mulakan dgn sup…
datanglah..yng lain selepas itu..satu persatu…

selepas…1
stengah jam..muka yg lapar tadi bertukar
 menjadi muka yang KEKEYANGAN
yang teramat sangat…adoiii..bagai nak pecah perut aku time tu..
siap boleh menari sebab nk mkanan turun ke perut..hahaah…

x habis...

 nazurah jazam..
x habis...huhu..

Then g the store
Cari barang2 aku…
Pilih bayar n siap;..terus balik…jommmm…
Smpai jngka pukul 3…

Tu je,,,daa
Ngantuk..k ,,papa..
Adiozz..!!




No comments:

Post a Comment