Saturday 3 March 2012

SeSaje

Salam followers. .
Lame jugoop x updated the blog. .
Hmm. . busy yg teramat sangat dengan est, quiz n sebagainya. .
Encik Final coming soon. .
Ni pun sebab bngun awal nk steady kor BPC. . huhu
Sebut je pasal final aku jadi takut. . sudaa 2 sem aku frust dgn result aku.  .aadoihh..aku akan truskn jua…walaupun status fb aku ‘I’M QUIT’. . hehehe, ,

Ade benda lain yang bermain di fikiran aku…
Kenapa sahabat sejati tidak boleh berkorban untuk sahabatnya.??
Aku sering tertanya-tanya mengapa itu sering berlaku…apa erti sebenar sahabat sejati..??
Sape boleh bagi  jawapan..??
Nah tempat kosong…korunk isi lah..


________________________________________________________________________

Rasa macam saya belum jumpa siapa itu sahabt sejati…macam mak saya dgn mak cik aswana..so sweet, friend foreber tuh…
mmm..alangkah bestnyerr…

final daa dekat…
sekarang setadi weeks…then final..bermula dgn bel..then ctu…
**aku dikejutkan dgn ayah nk pasang wifi kt rumah adoii..i’m so shock right now…wanna are u sure..??mom..yahh..yup..betul…
Smua disebabkan ayah xnk adik aku keluar k rest house lagi…saying Sarjan Rahman..Awesome..!

mengarut sudaaa...!!


dua minggu lepas, kitaorang ade shooting, ala-ala artis gitu. . 
untuk mandarin, kiranya for subjek kitaorng la. . 
tengok nie!!




mazni laoshi

Aida

 amira


arip

Hashan (syafiq)



Kitaorang satu group mandarin nieh,

Tu pun jenuh nak membuat,
Nasib baik aku bahagian edit, dan movie maker,
Alhamdulillah semuanya selesai, da hntar kat Madam Pun. .
Ingatkan senang la nak shooting ni, rupanyer, jenuh tergelak-gelak..adushhh. .  J




Sementara tunggu dua orang mamat tu (arip n john) yang datang lambat, kitaorang bertiga sempat posing2 n snap-snap pic ni, tukang edit nyer amiera, rajin betul dia mengedit, aku kawen sok boleh la bagi kat dia. . HAHA.


Baris. .  .Baris Sedia,!!ala-ala komander gituw!

Snap-snap. . 

Cikgu n anak muridnyer . 

peace yooo. . .

Malam lepas shooting tu,
kitaorang pergi Sambutan Maulidur Rasul kt kompleks
siswi kitaorang, smua siswa boleh masuk, haiyoo. .
Berposing lagi. . jangan jeles. 

mazni, miera, are-da, lela, aida, khairun





No comments:

Post a Comment