Wednesday 25 July 2012

AKU bukan TOMBOY

[] Halloooo, Selamat Berpuasaaa yang ke lima. . =)
** kejap je kan, pejam celik-celik. . dah lima hari, hari mak 'kepochi'
masak mee goreng, kuah rojak, air ribena dan karipap. . huhu, makan sampai terlentang then terbongkang pastu sembahyang. . 

panjang pulak mukadimah, 

| aku bukan tomboy, 
--ni ade kena mengena sedang ak khusyuk berbuka puasa dengan amannya, tetiba makhluk 'badak' yakni abang aku, 

abang : along tengok makan macam lelaki, kasar, kaki tu bukan nak duduk kat bawah, cuma makan tu sopan sikit . .  ( sambil ada suara-suara sumbang yg turut gelak)

aku : dengan muka yang merah macam udang di dalam mee rebus yang sedang panas agi merah, aku pun cakap ''AKU BUKAN TOMBOY'!!!

***semua orang diammm, terpaku. . then buat hal masing-masing

so salah aku ke, adik beradik semua lelaki. . ak je perempuan. . xkan nak bergaul dengan orang luar pulak. . 
baju semua seluar,ak mengaku yg ak memang tak pandai pakai kain batik. . opssss, pengakuan. .dimana semua mahkamah x boleh lakukan, jeng. .jeng. . 


so lepas makan berbuka tu, aku termenung sambil melukis ini....


No comments:

Post a Comment