Thursday 22 August 2013

Cerita Raya belum habis !

Assalamualaikum. . 

rasanya dah dua minggu lebih kita menyambut syawal kan , ? korang je la sambut syawal, aku dah start kuliah dah , beraya dengan esemen , kuiz, labwork2 sume tu bagai  . Yang korang sedap je makan almond london kat umah jiran korang . #takaci

cerita raya aku belum habis, that's mean ak beraya lagi ! 
kali ni di Rumah mak angkat aku di Sungai Lembing, Haa! mesty korang ingat kan dulu aku ada update pasal sungai lembing , ! sampai 3 entry sekali aku letak . . 

so bergerak lah ke Kuantan pada jumaat minggu lepas , kitaorg gerak time tu dah petang dalam pukul 3-4 cam tu, sampai dalam pukul 5 lebih cam tu gak laa.. tak lah jauh sangat pun dari poli aku ni. . 

sampai je di sambut dengan senyuman dari mak . . (mak angkat aku ) 
terus dia hidangkan kuih raya , aku tak makan pun time tu , sebab puasa 6 kan . . so lihat pndang dengan air liur meleleh je laa. . #sedih *over lak . . Hahaha

sebelah malamnya, xde aktiviti ape pun . . aku pulak time tu rasa sakit kepala so, rehat je la dalam bilik sambil bebudak ni tgk citer 'the Conjuring'. . then dengarlah suara dorang menjerit-jerit. . agak2 nya kalau patung tu keluar dari laptop mau pengsan sekali aku walaupun tak tgk . . 

esok tu , aku request kat mak yg aku nak breakfast nasi lemak ayam , so mak buatkan . . hehe, siap bawa balik lagi bekal makan sampai malam . .  

malas la nak citer lagi .. sebab time nk otw balik poli kereta yg kitaorg  sewa kehabisan minyak, mulalah buat muka seposen minta bantuan kat tgh2 highway tu. .sumpah aku serik nak booking keta kat situ lagi . . 









*sign out 









No comments:

Post a Comment