Monday 26 August 2013

Event Semester 3


Assalamualaikum , 

event semester 3 , untuk pengetahuan korang bila akak kepochi korang sem 3 nanty akan ada subjek softskill, so kenalah buat event untuk menunjukkan skill masing2. . hahaha. . 
So, sama jugak dengan sem 3 sekarang, dorang buat event yang diberi nama ''. . . . . . .'' tak ingat peliks sgt. . so tak ingat lahh ! ^_^ event ni dorang buat selepas kitaorang pergi Wall Climbing . . memang semua jalan mcm penguin dah , sakit habis segala punggung kaki semua . .  :] 

then macam-macam aktiviti yang ada pada hari tu , Anak Harimau , Galah Panjang , Baling Selipar , Jalan atas kelapa , futsal and wajib yang ada tarik tali . . mula-mula nak join event ni , mmg rasa tak best langsung nauzubillah . . mati-mati semua tak nak join...


cuba scrool ke bawah , akan nampak muka keeksaitedkan kitaorang semua :) 
kalau aku lecture aku kasi A- kat semua bebudak sem 3 nieh . . kenapa A- ? sebab makanan xde, Hahaha.  .untuk spesis manusia herbivor macam aku memang memerlukan makanan . . hahaha. . 

















Naib Johan Baling Selipar ;) 

lupa lak nak g tau , aku just masuk satu je pertandingan . . disebabkan semua wajib masuk satu jer, kalau diikutkan nak masuk semua *muka bajet . . 
so aku masuk baling selipar, aku pilih main ni sebab dia lah diantara sukan paling susah sekali , AHHAHAHA. . 


dengan Ira :) 


dengan Syu 


dee and ella

so bila dah petang cam tuh , kitaorang balik . . then ella ajak pergi usha bebudak lelaki main futsal jap ,. . tak sampai lima minit dee ajak balik , so balik lah. . :)  
terserempak dengan miss el, dia ajak pergi beli topup and makan sekali kat bandar . . so order lah nsi goreng tomyam tapi tapau makan dalam bilik, sebab tak rasa nak makan kat kedai. . :) 

baca boleh copy jangan sekali 




No comments:

Post a Comment