Monday 5 August 2013

Raya dah dekat !

Assalamualaikum. .

Korang kalau nak marah aku memang patut pun kan ? Dah duapuluhtujuh Ramadhan baru nak hupdated blog pasal Ramadhan dan Raya. . *aku bagi izin marah aku cepat2 . . :D

padahal banyak jugak aku beriftar di luar , dekat Hotel Zenith , Kuantan. . iftar dengan geng blogger, iftar dengan bebudak kelas. . langsung aku tak updated kan ? Ya Ampun..
sorry sangat-sangat-sangat *ha kau sampai 3 kali say sorry. .

bukan tak nak update, cuma pencawang berukband celcom dekat Poli aku kena curik ! Musibat mana ntah yang curik sampai mengganggu aku nak buat esemen pakai cidos tahu !
terheggeh-heggeh bangun tengah-tengah malam, raba-raba papan kunci lappy send esemen guna tenet! terasa begitu rupanya tak de internet, so internet dan student tak boleh dipisahkan.  .Ok ! aku dah merapu, ! hehe. .

So macam mana raya korang ?? everything ok ? mesty cantek2 semua baju korang kan!
untuk pengetahuan korang, akak korang tahun ni beraya cuma dua hari je di rumah , dua hari ! tak sempat nak kutip duit raya kat belakang umah jiran gua, tak sempat nak jenjalan kutip duit raya , untung makcik2 tu sebab aku tak datang umah dorang...kalau tak aku yang paling beratur awal.  .kekeke . . *yang aku beratur tu semua yang aku kenal k. . kalau umah yang aku tak kenal, tak la aku beratur . . bersopan bersila gadis ayu lagi u ollz. . hehe.  .
Raya tahun ni aku beraya di perak , tak beraya kat kedah. . kesian jugak kat tok aku, hmmm. . Tapi nak buat cam ne, next year kedah pulak yer. . hehehe. .
Raya tahun ni tak de la semeriah tahun –tahun sudah,sebab arwah opah dah tak de, memang sunyi , even walaupun aku tak rapat sangat dengan dia, tapi opah yang akan masak lemang dan juga kuih Loyang. . aishhh…ape la citer sesedih ni. .

Actually dah tak tau nak bebel ape, so tu je la. . next entry lak yer. .

Xoxo

Aida

No comments:

Post a Comment