Friday 5 October 2012

[] AKU SUKA DIA!! []


Aku lihat dia disana
Aku ingin mendekatinya
Aku cuba menghampirinya
Lalu aku menyapa dia
**si gadis nampak lelaki kesukaan itu di suatu tempat lalu menegur lelaki itu.
Dia pun membuka bicara
Dan aku mulai mengenalnya
Kita mulai bermain mata
Mula timbul rasa bahagia
**lelaki itu mula bersembang dgn perempuan yg datang kepadanya itu, yela tak kan tak tegur pulak, yer dop...lalu perempuan itu merasa bahagia. .. 
Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu

Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu
**bila lelaki itu rapat dgn perempuan itu, perempuan itu merasakan ada rasa sesuatu di hatinya, seperti kapal selam yg akan karam di laut sukahatiakujer
Kekadang hati ku bertanya
Adakah dia dah berpunya
Kerana diriku berasa
Aku jatuh hati padanya
**tiba-tiba perempuan itu terfikir, adalah lelaki yg disukainya itu sudah berpunya atau belum . . mana la taw kot laki orang ker, mau tak kejar isteri lelaki itu. . 
Aku ingin memilikinya
Aku ingin menjaga dia
Aku ingin mencinta dia
Aku ingin hidup dengannya
** perempuan itu mahukan lelaki itu sentiasa di sampingnya dan mahu menjaga nya hingga ke hujung nyawa macam tajuk filem pulak...abaikan ^_^
Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu
**bila lelaki itu rapat dgn perempuan itu, perempuan itu merasakan ada rasa sesuatu di hatinya, seperti dunia itu mereka yang punya sukahatiakujer
Mungkinkah aku, kan berjumpa dengannya
Untuk meluahkan rasa
Mungkinkah aku, kan berdiam diri saja
Menunggu cinta darinya
**perempuan itu berharap akan berjumpa lagi dengan lelaki itu harapannya lelaki itu akan memberinya sebuah cinta yang dia mahukan.
Ku terima satu nota darimu
Yang tertulis ‘Aku suka kamu’
**perempuan itu menerima satu nota daripada lelaki itu ,'' Aku suka kamu doe' okey aku tambah :)
Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu
** perempuan itu berjumpa lagi dgn lelaki itu hari-hari berikutnya... mula lah mereka dating, jeles pulak aku. . =_=
Akhirnya kini ku kan mampu ceria
Diriku sangat gembira
Akhirnya kini, aku mulai bahagia
Menerima cinta darinya
**dan perempuan itu mula merasa bahagia di samping lelaki pujaan hatinya itu kini miliknya. Dan dia mula merasa kebahagiaan yg dia mahukan selama ini . Lelaki itu setia menerima cinta di sampingnya bersama perempuan itu.
Aku suka dia
** paham-paham je laaa -_-

-- sorry to ainan tasneem, ni apa yang aku faham tentang lirik lagu nya ini skema doe ayat aku. actually la kan, aku suka lagu ni + dgn liriknya sekali . Dah suka lagu memang la kau suka lirik , haisshhhh! =_='. . 
bagi tak salah perempuan nak luahkan perasaan yang dia ada pada lelaki yg di sukai nya itu. .  

--lelaki itu jangan belagak dan sombong. . dan kalau tak suka pun, boleh terangkan secara baik apa perasannya pada perempuan yg suka padanya itu.

--Dan ini juga membuatkan aku tertanya-tanya, bagaimana datangnya jodoh aku nanti, yang pasti aku tak menolak jika jodoh aku awal. . bila dah tigapuloh anak aku dah besar dan mak nyer maintaian muda ahaksss. . gewdiksss... 

paham paham je la, yer dop!





[ Dikarang sepenuhnya oleh Aida-Kepochi ]


No comments:

Post a Comment