Tuesday 9 October 2012

Mak Mertua

hallooo!! 

whatttt !! aida dah ada mak mertua. . ?? celah mana pulak ak ada mak mertua, kawen pun belum. . mana bukti ak dah nikah..?? cakap cepatt!! 

ak ada satu ucapan khas buat bakal-bakal yg akan menjadi ibu mertuaku,dah macam skrip cita p-ramlee pulakk, ihikkkksss gedikkk!


Dear Calon Ibu Mertuaku ;

Izinkan saya memperkenalkan diri terlebih dahulu.
Perkenalkan saya adalah wanita biasa dengan keperibadian yang teramat biasa dan dari kalangan yang biasa sahaja.

Dengan ketaqwaan yang biasa,
Ketabahan yang tak seberapa,
Dan kecantikan saya pun tak layak diperhitungkan.

Saya bukanlah musuhmu yang hendak merebut perhatian dan kasih sayang anakmu,
Tetapi saya akan menjadi rakanmu untuk memberikan kasih sayang pada anakmu.

Saya tidak akan memonopoli perhatian anakmu,
Justeru saya akan menjadikannya lebih taat padamu.

Saya harap kita dapat menjadi rakan yang baik,
Saya berharap engkau dapat menjadi penasihat jika saya sedang dalam kealphaan,
Menjadi pendengar yang setia saat saya ingin mengadu :)

Bakal Menantu,


Nur Aida' Khaleeda Rahman








Tetiba! 

















No comments:

Post a Comment