Saturday 6 October 2012

Anugerah Blokbuster 2012


haloo, Anugerah Blokbuster ?? Apakah itu ??  buat-buat blur =_=

Anugerah Blokbuster, satu majlis anugerah yang memartabatkan filem-filem serta penggiat seni perfileman pilihan penonton bakal menemui penonton tidak lama lagi. Anugerah yang menyenaraikan 15 kategori dan melibatkan hampir 40 pencalonan bagi setiap kategori menggunakan 100% undian darpada peminat dan penonton. . copy kat goggie ^_^

berikut adalah senarai pencalonan dan pemenang. . 

let's lookk ! 


Filem Muzikal Terheba

- Nur Kasih The Movie


Lagu Filem Terhebat

- Ombak Rindu 


Filem Aksi Terhebat 

- KL Gangster


Penyangak Terhebat 

- Fikrie Bakar 


Pengarah Baru Terhebat 

-M.Surya


Hero Baru Terhebat 

-Shahir


Heroin Baru Terhebat


- Tasha Shilla 


Filem Kelakar Terhebat 

-Hantu Bonceng


Filem Takut Terhebat

- Khurafat


Anugerah Khas Pfk

- Syamsul Yusof


Hero Terhebat

- Aaron aziz ok aku tipu Zizan Razak 


Heroin terhebat

- Yana Shamsuddin

Anugerah Astro 1st Terhebat 

- Kongsi

Filem Terhebat

- KL Gangster


** okey sejujurnya, aku rasa semua pemenang macam tak kena jer, cuba korang kira berapa banyak KL Gangster menang ? wowww!! 5000 kali dengan 5 trofi. . wottt!! 


** pakaian artis malam tu aku langsung tak suka, baru aku tahu yang artis ni sememangnya miskin ,  nak beli kain nak buat baju pun tak cukup. . 

** aku rasa malam tu ramai artis yang tak de, but macam ada yg kurang aku tak taw apa dia. .  


** dan yang ak tak boleh bla, celah mana pulak Azlee Jaafar tu hero baru lain la kalau Azlee Khairi. . hadoihhhh laaa....

'



Tahniah KL Gangster!1 11.4 JUTA !! kayo kayo, den raso macam nak mintak jadi menantu jer $_$ ok berangan! 


dusshhhh!! dusshhhh!! 



ni Penyangak Terhebat ! bagi la nama yg sedap sikit, watak antagonis  terhebat ker, adoiiii! 
kesian abg Fikrie ak nieh, sorry Fizo i curang dgn U tiba2



** yang part paling aku sedih , kenapa kah ?? mengapakah ?? Abg haron Ajis aku kalah...?? S-E-D-I-H terguling guling tertonggeng-tonggeng okeytipu! sorry abg ajis kedit tak cukup nak undi =_=' . .  <----muka sedih ! 
** menurut aku Anugerah ni perlu ada juri untuk mengadili, macam tak adil jer kalau penonton yang undi. .  hummmm, 

anyway, anugerah ni boleh diperbaiki lagi pada tahun hadapan. .  




okey lah, ak nak sambung baca novel '' Andai Itu Takdirnya '' :) 












[ Dikarang dan di tulis  sepenuhnya oleh Aida-Kepochi ]
** tiada kena-mengena dengan sesiapa, hanya pendapat dan diari hidup tuan belog ^_^


    No comments:

    Post a Comment