Wednesday 3 October 2012

wahai Mata hati

ohoiiiii, hoiiiii. . kurang ajar nyer aku, xde salam pun kan, dah la lama x hupdate blog . . 

wahai mata hati, huuhu. . 
lately ni mata aku selalu sakit, mata tak nyer. .

--> Facebook ( kurang dah ) --> twitter --> baca blog orang --> baca Surat Khabar kat tenet ( panggil surat tenet ) --> main-main dgn youtube -->
blaa blaaa. . 

haaa, kau ! tu makan dia. .bangun tido sume tenet, tido pun lambat tiga ke ampat pagi. . bangun pagi mata pun srupa panda . . 
bila la mak nak ajak ayah g buat sportcheck mata aku ni, ( amboih ! dah srupa sportcheck bilik bunyikk ), bila ditanya jawapan mak minggu depan, tanya minggu depan pulak, minggu depan lagi. . dah tu ?? bila...adoiii laaa. . 

seriusly, sekarang ni memang sakit sangat-sangat mata aku. kalau nak on lappy pun dalam setengah jam ajer, lagi 16 minit ni akan sakit balik sebab tu ak sedang memerah otak  nak bgitau apa lagi dgn korang nieh. .  




lebih kurang cegini la mata aku, 
ni bukan mata aku, pinjam mata sapa ntah. . thanks google. .  




aku nak mata aku cegini, 
bila mengadap laptop sentiasa cantik.. blah la kau aida 





ni bahagian-bahagian mata, 
teringat aku time Cikgu Fazilawati ajar tu la dulu time cikgu tu mengajar kau tido aida, kantoi sah di situ ,but spm subjek sains aku cunn. .  

aku dah tak tau nak merapu apa kat sini 

sign out







No comments:

Post a Comment